13/11/08

Banda sonora III



"Tan tan...
Llaman a la puerta otra vez,
¡Ya va! ¿Quién es?
Fuí a abrir,
y se metió en mi casa un amanecer.
(...)"

Extremoduro
Golfa

Teva. Meva. Nostra.
Em sembla que si mai em preguntessin quina és la nostra cançó, contestaria: "Golfa, d'Extremoduro". Sí, és probable. Tot i que hi ha una llarga llista de cançons d'aquest grup que em recorden a tu (com ara La vieja (canción sórdida), So payaso, entre d'altres). I és que aquella cinta de casset va girar infinites vegades dins la platina del radiocasset del teu cotxe.

Temps era temps...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

uoooo grans cançons!!!
molt explicita ultimament...

Sekala_niskala

Anònim ha dit...

Hola noieta, com esteu?
El primer que he visitat de l'era virtual des que vaig marxar i per fi he pogut tenir accès a internet.
Espero que aquesta passada nit hagi estat perfecta i estigueu bé totes plegades.
Un petonet ben gran sde la magnífica ciutat de Düsseldorf.
Gemma

Anònim ha dit...

Hola wapiii!
ostres, fa molt que no actualitem.. és que costa molt de que funcioni al carregar les fotos...
però SII el terreny va agafant forma, aquest finde hem fet unes 10 hores diàries de paletes.. estem cruixits, cruixits. Hem posat unes 400 rajoles IM.PRESIONANTE!!! ja sóc mig paleta jajaja! penso que fliparàs quan ho vegis perquè jo me'n faig creus de que estiguem fent tot això!! és realment una obra faraònica.
Sas? el dia 26 presento el DEA davant del tribunal :s i dps TRANQUILITAT! ooh! quines ganes!
Després baixaré un dia, ni que sigui fins a Vilanova per veure't, m'ho mereixeré!
un petó gegant i molt bona setmana!
laura