19/12/07

Som-hi!

Ara i aquí, en un dimecres de finals de desembre, començo una nova aventura: la creació i el manteniment del MEU bloc/blog (ho deixo a gust de qui ho llegeixi, d'acord?!). Qui m'ho havia de dir a mi, jo sempre tan reticent a aquestes històries... doncs sí, c'est la vie, a la fi he decidit llençar-m'hi de cap, sense meditar-ho massa tampoc, no fos cas que a l'últim moment me'n fes enrere... però no!
És tard i sent-vos sincera us diré que no m'he parat pas a pensar què redimonis us escriuré en aquest racó, que pretén ser l'altra cara de Xàldiga (ja que, com molts de vosaltres sabeu prou bé, Xàldiga té també una cara més intimista i personal). Amb tot, però, espero que doneu per fet i per suposat que posaré els cinc sentits i tot el meu esforç en tot allò que aquí publiqui. El fet de no plantejar-me res sobre aquest nou espai meu, també és quelcom fet una mica expressament, podríem dir; vull intentar tirar aquest bloc/blog endavant, així que com menys limitacions em posi d'entrada, millor. Amb el temps tot anirà prenent forma!
De moment, us convido a gaudir amb mi d'aquest petit gran espai Xàldiga: participeu i digueu-hi la vostra, tots hi sou benvinguts!
Avui, tan sols em queda desitjar-vos que passeu una bona nit. Ah, i tapeu-vos que fa fred!
Petons!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Neuuus! És una mica tard, així que només et diré que endavant, que no paris d'actualitzar el teu blog perquè m'agrada molt llegir el que escrius i com ho escrius! I una altra coseta, que sàpigues que encara et guardo el got de la festa major, lila, està clar!!
Un petó des de Sabadell. Gem.

Atka Kevlarsjäl ha dit...

una altra tardona... m'alegro de veure't amb bloc nou, i de poder-te llegir d tant en tant. t'he afegit a la meva llista d'enllaços del livejournal, el de blogger encara no el tinc apunt. un petonàs!