28/12/07

Sants innocents

Divendres 28 de desembre del 2007.
S'exhaureix, inevitablement, l'any 2007; un any com molts d'altres, amb un munt d'esdeveniments en tots els àmbits, política, cultura, societat... I és que 365 dies donen per a moltíssim!!!

Una cosa, però, és ben certa; cadascú, mirant enrere, en fa un balanç personal i intransferible. La suma de totes les experiències viscudes. Alguns potser aconseguirem atenuar records i fer-los més dolços amb el pas del temps, altres potser recordarem amb la mateixa intensitat cadascuna de les estones viscudes...

Ho deixo a les vostres mans. Diuen que aquests són dies de fer balanç, així que ja ho sabeu! A mi em fa una mica de mandra això de mirar enrere i valorar com ha anat l'any en general, i també me'n fa la història dels propòsits per a l'any vinent. Crec que són coses que no mereixen especial atenció: és evident que sóc conscient de com ha anat l'any, què tornaria a fer, què em prendria d'una altra manera, què no faria o que m'hagués agradat fer. També tinc present què n'espero de l'any vinent, tinc una vague idea de les coses que m'agradaria fer, o dels objectius que m'agradaria assolir. I com sempre, de vegades les coses surten bé, però de vegades es torcen. Així doncs, caldrà esperar i endinsar-se en una nova aventura, la de l'any 2008.

De moment res més. Només que si decidiu capbussar-vos en vosaltres mateixos i fer exercici d'introspecció, no desespereu!