8/12/12

Petita Amélie

Avui escric per a tu: forta, valenta i lluitadora, d'idees clares, amiga dels teus amics, sensible i riallera. 
Avui, i cada dia, ets en algun lloc del cosmos i vius i somrius dins cadascú de nosaltres. Hi ets cada dia en un petit gest, en un article de diari que parla de llengua, en girar una cantonada i trobar-te en un carrer guarnit, en els prestatges de les llibreries i en l'olor dels llibres, en l'aire fred, en una tassa de cafè ben calenta que t'escalfa les mans, en totes les cançons que sonen en l'mp3, en els somnis, en una mirada, en l'objectiu d'una càmera de fotos, arreu.
Avui m'he llevat amb un somriure i una alenada d'aire fresc que m'ha omplert els pulmons. 
Avui m'he despertat amb un sol pensament, per a tu. 
Avui he sortit al carrer amb els sentits ben oberts per impregnar-me de vida. 
Perquè aquest matí ha sortit el sol i ens ha escalfat el rostre. Perquè aquest matí l'aire fred ens ha acaronat les galtes. 
Perquè tanco els ulls. Perquè somrius, portes un abric d'hivern i un gorret la mar de mono!

T'agradarà...

1 comentari:

Unknown ha dit...

Estupenda com sempre! Segueix així i no perdi's l'hàbit d'escriure, bonica meva! t'estimo i m'encanta llegir-te!