14/1/13

De nou, inicis

He olorat la foscor i he vist la llum al final del túnel.

Dia 1: dia d'inicis, de reflexions de propòsits, d'endreços, de posades a punt.
He caminat, he descobert racons del món. Petites meravelles que sovint cauen en l'oblit. I afortunada jo d'haver-les redescobert.

Dia 1: dia mandrós, dia que comença tard i les hores van a poc a poc. 
He caminat, he descobert racons del món. Ràfagues de vent que et freguen la cara. I afortunada jo d'haver-les notat en les meves galtes.

Dia 1: dia de llevar-se d'hora, dia d'acaronar la vida.
He caminat, he descobert racons del món. El silenci i la tranquil·litat d'un nou any que comença un gran dia. Camins i paisatges que et brinden imatges noves que retindràs en la retina vives, i tant vives. I afortunada jo de poder-ne veure moltes.

Dia 1: la llibertat d'un full en blanc. I afortunada jo de poder-lo tenyir de color de tinta.