29/10/08


"Quan tot sona tan repetit,
tan inútil, tan avorrit,
quan l'únic combustible és el dolor.
Quan la veu que tant t'ha promès
et confessa que no pot més,
quan el que era per sempre, ara és record.

Quan se't fa tan costa amunt
començar des del mateix punt
prova de cridar-me, que no tens motiu per estalviar-me.

Jo sóc el teu amic,
vull que em molestis, sóc aquí,
parla'm o plora,
mai és mal moment, mai tard o d'hora.
(...)"
Els pets
Jo sóc el teu amic

Un d'aquells dies en què costa seguir. Sense motiu (aparent).
Gris és el color del dia, i amarg el gust del meu somriure. Busco una raó per justificar aquest estat d'ànim; deu ser que necessito fer la fotosíntesi, un raig de sol, si us plau! Per tornar a brillar.

Em regales un somriure?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo soc la teva amiga!!!!

Si tens dies com el dia, vina, vull que em molestis!!!
trucam, vull escoltarte...
Soc aquí pel que necessitis!!!!
jejeje

Un petonet
By Sekala_niskala

Pd: avui m'ha deixat entrar desde la feina jajaja

Anònim ha dit...

Tu també pots molestar.

Gemma