14/9/08

Sensacions

... de finals d'estiu

"(...) dies que em toquen el cor,
petites carícies que em treuen la por,
instants que encadenen les penes,
bocins de tu que em fan millor.
(...)
flors de taronja,
espelmes i esponges,
llibretes noves,
nines de roba,
platges amb arbres,
llocs on besar-te,
flors de taronja,
espelmes i esponges,
llibretes noves,
nines de roba,
flors de taronja,
espelmes i esponges,
platges amb arbres,
llocs on tocar-te
la meva millor cançó. "
Els pets
Bocins de tu

Setembre.
Canvia el temps, es fa fosc més d'hora, passen les hores a poc a poc, sense pressa. Bonica sensació de mandra. Fulles que cauen, primerenques. Aprofitem els darrers raigs de sol, del migdia. Gotes de pluja damunt la pell, arraulits sota el llençol.

M'agrada.

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi m'encanta aquesta canço!!!!

He tornat, he tornat a llegir el teu blog!!!

ës genial el trobava a faltar... he hagut de llegir molts relats que no havia llegit...
Escriu més que ja m'he posat al dia!!!