2/6/08

La por III

Damunt d'un trapezi.
Em fan por les altures. Estic a dalt, a dalt de tot. I tanco els ulls, ben fort. Els obro: la immensitat del món davant meu. Reina del cel. El vent em fueteja la cara. Aires de llibertat.

Abaixo la mirada. L'abisme als meus peus.
Caiguda lliure.

"Por de parlar,
de dir alguna cosa que no et pugui agradar,
de deixar anar una altra mentida
a la teva mida.

Por de callar,
desant les paraules a qualsevol calaix,
per no deprimir-te o fer-te badallar,
saber què rumies amb aquella mirada que no sé què m'amaga.
(...)"
Els pets
Por

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola xatins!
no he tingut temps de llegir-te avui, ja ho faré.
tia ja t'explicaré el pollo.. l'he tancat jo el fotolog... dps et faig un mail okis?
muaaaaaaaaaaaaaaakins
bona setmana boonica

Anònim ha dit...

ara sí que l'he llegit!
uui si he sentit aquesta sensació de vertigen, i ja em tremolen les cames..
doncs no ho sé m'ho pensaré això de dissabte.
també he d'anar a buscar el títolín...
et trucaré i en parlem.
muaaaaaaks