4/7/08

No sóc valenta

Busco una llum
busco un color
camino sense direcció.
El carrer és fosc
me'n vaig de tort
avui no em sento triomfador.

Espero que et vagi tot bé
ja ens trobarem allà a l'infern
ens en riurem del que vam ser.

No sé quants cops m'hauré d'entrebancar
No sé si tornaré mai al teu costat
només sé que quan provo de canviar
tot queda igual.

M'aixecaré d'aquest racó
m'escaparé de la paret
als meus records calaré foc
quan trobaré algun bar obert.

Vull perdre el nord
vull estar boig
Beure'm un riu sencer d'alcohol.
Vull cridar al cel que ja no hi sóc.

No sé si això és l'inici del final
no sé si estic despert o estic somiant
només sé que quan provo de canviar
tot queda igual

No sé ...
Sopa de cabra
Tot queda igual

Quan el que falta és comunicació.
A tota persona que, com jo, algun dia, o tot sovint, no ha sabut trobar les paraules. Un cop deixes anar la primera tot és més senzill, diuen.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Vaig trobar-me una destral,
a dins l'armari,
em vaig excitar, desitjava
veure sang.
I li vaig clavar enmig del cor,
no va poder ni cridar, per
sorpresa la vaig agafar.
Vaig beure'm la seva sang,
vaig menjar-me el seu cervell,
l'única cosa que no em vaig
menjar van ser aquells ulls
que em tornaven boig, els
guardo en formol.

Gerarttt